Monday, March 2, 2009

{back to school}


alaaaa..sem baru dah start..waaa =(( ..taknak pegi sekolah..!nak cuti lagi..hehe..(matilah saya kalau mak baca ni)..rasa macam kejap je cuti..

hari ni kami ada azam baru untuk sem baru..taknak gi kelas lewat lagi..huhu..baik tak??

kan tiap-tiap hari sabtu and ahad saya kene pergi kursus komputer sebab Ust.Idris Kharshaff suruh..since dia daftarkan..dia kata sesiapa sahaja yang ambil bahas dengan dia kene pergi kursus ni..mula-mula,series..boring tahap gaban kelas tu..sebab dia ajar basic Words,Powerpoint semua tu la..dah la komputer tak cukup..menganga je dalam kelas..sebab dengar cikgu cakap je..pastu minggu lepas asyik datang lambat je..(ala..bukan lambat mana pon..huhu..tapi kira lambat la jugak kan..)


Tapi minggu ni saya datang awal..lagi awal dari cikgu tuh..tetibe rase kelas tu seronot pulak..sebab saya amik inisiatif untuk bawak laptop sendiri..huhu..so takdela menganga je lepas ni..boleh la tutup mulut sikit..lenguh dah menganga..(bagus2..keep up the good work girl..!)

oklah..nak gi sekolah dah ni..

6 comments:

ismail said...

jangan tinggal pulak pen atas meja tu kang.

Saya said...

baik..!
tak tinggal..

Shinju said...

jangan datang lewat ye shirot...

mesti ustaz hari ni masa mula2 masuk kelas cakap "welcome back dear! "

he he he...

Saya said...

alaaa..ust x dtg pon..
tensyen jer..dh la aku sanggup bgn awal dan jalan kaki ke kuliah..last2 sorg pon xde...takpe2..tabah2..

Ajwin Ajeera said...

hehe
jgn menganga dlm kelas ye..
nnti masuk lalat pulak.
hehe

drNO said...

good luck for the new semester...
blaja rajin2 sis.