Thursday, March 5, 2009

{perhatian..!}


kepada sesiapa yang berkenaan,

Barangsiapa yang rindukan mak dia..sila angkat tangan sekarang..!!

Ibnu Mas'ud,salah seorang sahabat Rasulullah Salallahu 'Alaihi Wassalam pernah bertanya kepada baginda:
"Apakah amalan yang paling dicintai oleh Allah?"Rasulullah menjawab :"Mengerjakan solat pada waktunya" Ia bertanya, "Kemudian apa?" Rasul menjawab, "Berbakti kepada kedua orang ibubapa" Ia bertanya lagi, "kemudian apa?" Baginda bersabda,"Berjihad ke jalan Allah" (Riwayat Bukhari dan Muslim)


sekian..terima kasih..itu jelah entry untuk hari ini..

13 comments:

StingRay said...

sapa x rindu baii....mesti la..hahahha

Saya said...

huhu..gua ghindu giler ni..klu ada wang..dah blk dh ni..ngeh3

Ajwin Ajeera said...

hehe
cian dia..
InsyaAllah lg 11 bulan jmpa eh..
:)

fusarium solani said...

Salam singgah tuan punya blog:)

Rindu ibu? Rajin-rajinlah telefon

drNO said...

hahhahahha...tgh homesick la tuh...ngehehhehe

miSz.haNie said...

yerr...
jom balik kg...
jumpe mak.. :P

cIk JanNah said...

owh..
kangen la sme my mom.
evem ari2 jmpe pon..
hiksss

Saya said...

awyn:kadang2 rase mcm x sbr je nk suruh masa ni blalu..tapi bile fikir balik..ish..x payah la..sebab assignmen blm siap..ngeh3..

Fosarium solani : Alaikassalam..terima kasih sbb singgah..baik.~~nnt sy tepon mak saya selalu

drNO : a'ah..sejak akhir-akhir ni asyik ghindu kat tanah tumpah darahku je (fuyoo..patriotik woo)

misz.haNie:haha..hanie yg comel..kalau tambang 50 sen je..ini jam jugak saya balik..huhu

cik jannah : sama r..sbnrnye sy selalu gak tepon mak..ngeh3..gossip2..

Shinju said...

saya tak rindu mak saya...

-sungguh saya tipu!-

Saya said...

ko ni nak kene panah petir ke ape??huhu

Ajwin Ajeera said...

haha
assignment pnting tuu~
hhe

ekramhakim~ said...

homesick erk..:-"

Saya said...

ekram : dah ade kat umah..mcm mane nak "sick" lagi..(tapi umah morocco tak sebest umah msia)