Friday, May 1, 2009

raya mode

arghh..got raya mode all over my head..

help..!!!

satay,ketupat palas,nasi impit,kuah kacang,rendang,serunding and my favorite Mak's rosted chicken coated with delicious dark sauce baked in the oven..wow..!!


and not to forget big fat angpau from mak,abg sheman and especially kak ain..(dah tiga tahun korang tak bagi duit raya..ingat..hutang duit raya mesti dijelaskan..!)

6 comments:

Ouled Kenitra said...

hidup di perantauan merupakan satu lipatan sejarah dalam hidup kita. kita akan terasa manisnya apabila tamat kembara itu. masa itulah kita mula sedar bahawa apa yg kita lalui sepanjang tempoh pencarian ilmu itu adalah satu sesi untuk mematangkan diri.

Allahu yarhambak!!

Ouled Kenitra

kenitra1975.fotopages.com

@MBe said...

slm....
ek eleh, lom pe2 lg dh nk raya.puasa pom belom.xsabar je.ader pe2 yg menanti ke?ekeke...

zulaikha zulkifli said...

wah.shirot dah 3tahon ke kat morokoko tuh? kejap je kan. pejam celik teros tido, eh! dah 3tahon.

apesal raya lak nih. puasa ganti pon belom. huwaaa T_T

Saya said...

Ouled kenitra..

terima kasih atas nasihat dan juga kunjungan..

Saya said...

@mbe..

waalaikumsalam..
hidup mesti sentiasa berkobar-kobar..huhu..

setakat ni ayam bakar jela yang menanti..huhu..

Saya said...

tu r kak zul..
mcm x percaya kan..
bangun je dr tdo..eh..dah 3 tahun rupenya..ehehe..

kewajipan mesti ditunaikan awal2 kak..nnt kene bayar..susah...huhu