Thursday, April 29, 2010

hangat-hangat


Assalamualaikum..

erm..nampaknya bulan ni ada dua entry..bahahah...

sebenarnya tiap2 hari rasa nak update blog..tapi bile dah duduk depan lappy,bukak2 facebook,then tetiba rasa macam malas pulak..

tapi kelmarin,saya jalan-jalan dari satu blog,ke blog yang lain.Wah,tetibe melekat kat satu blog ni.Dah la comel blognye.Entry dia pon best-best.Saya baca entry dia dari dia bujang, hingga ke persiapan dia nak kawen,sampai la dia punye work life segala.Sangat menarik.

Tetibe termotivated pulak dengan blog dia.Jadi,mulai hari ini,saya tak nak hangat-hangat taik hayam lagi untuk update blog..!Saya siap tukar skin baru,tambah-tambah ape-ape yang patut,buang apa-apa yang tak patut..

Dah lama sangat saya tak update blog dan tak membaca blog orang lain.Asyik takde mood je (mau asyik takda mood..geng2 saya dah balik Msia dah semua..!)

Untuk meraikan "kesemangatan" saya update blog,saya siap buat kek coklat lagi.Chewah..!

Okla..



2 comments:

Siti Sarah said...

waahhh,adam dh makin besarrr! encem la die! nk berkenalan boleyy :D

Saya said...

boleh3...nnt aku bg no tepon mak dia.hakhak