Monday, January 9, 2012

lamanyaaa..

Assalamualaikum wbt..

Lamanya saya tak update blog..sebenarnya rindu sangat2 nak cerita2 kat sini..

Pernah je ada niat untuk tutup blog ni..tapi sayang sebab banyak perkara yang saya lalui sewaktu saya di Morocco, saya cerita kat sini..sedih,gembira,lucu..

Dan dengan blog ni juga, ramai orang yang saya kenal..saya suka baca cerita2 orang lain yang banyak memberi motivasi kepada saya..saya kenal ramai kawan2..

Mak selalu tanya kenapa saya tak update blog dah..jawapan saya, sebenarnya apa yang menimpa diri saya tahun 2010 membuatkan 89% dari semangat saya hilang..saya takut nak jumpa orang..saya takut bila telefon bunyi..saya takut untuk tengok "status update" di facebook..

Tapi saya bersyukur sangat dengan ujian Allah tu, dari situ saya dapat tahu yang mak saya sayang saya sangat2 dan sanggup berkorban apa saja demi kebahagian anak2..kak ain pulak sentiasa ada di sisi dan sentiasa membantu saya dalam kesusahan..abg shezal dan shahir tak pernah putus asa untuk beri semangat dan membangkitkan keyakinan saya..abg sheman selalu merupakan mentor sy untuk terus berjaya..adam dan arsyad sentiasa cuba untuk menggembirakan saya saat saya sedih dengan telatah mereka..tak lupa juga kepada kawan2 saya yang setia mendengar cerita dan mendoakan..

(Nanti bila saya dah berjaya, saya akan ceritakan apa yang terjadi..INSYAALLAH)

3 comments:

MOHAMAD AKMAL said...

kembali menulis semula.welcome

MOHAMAD AKMAL said...

kembali menulis semula.welcome

Nekmo said...

kan..lama sungguh menghilang.. :)